Lunch på Piteå Golfklubb

En trevlig avslutning på skolåret för oss lärare blev en god lunch på Piteå Golfklubb. Dagens lunch var bland annat lasagne och den var supergod! Synd att jag led av total glömska eftersom jag glömde bort att fotografera den goda lunchen.

Vad jag däremot tog kort på var mina fina arbetskollegor, men jag är osäker på om de vill vara med på min blogg. Vi tittar i stället på något annat fint!

Så här ser det ut när man kommer till Piteå Golfklubb.

Här kommer jag nog aldrig att befinna mig, i alla fall inte i golfsammanhang.

Jag gillar ju kristallkronor och här har vi ett tjusigt exemplar.

Det kändes lite sorgligt för detta var den sista gången jag skulle få vara med NV/TE-lärarna på något skoj. I alla fall vad jag vet i nuläget. Hoppas innerligt att NV/TE behöver fler lärare i svenska och engelska så att jag får ytterligare en möjlighet att undervisa där och få jobba med de trevliga lärarna som jobbar på NV/TE-sektorn.

Efter lunchen återgick vi till att jobba. Det var dags för utvärdering och alla vet väl att lärare bara älskar utvärderingar!

God dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia