There is an answer to almost everything...

Nämn något som gjorde dig glad i går:
Att jag blev fri från feber och smärta i bihålor.

Vad gjorde du kl 08 i morse:
Jag gjorde mig klar för att åka till jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Läste en massa trevliga bloggar!

Det sista du sa högt:
"Jag måste måla mina tånaglar."

Det senaste någon sa till dig:
"Nej, det behöver du inte."

Vad har du druckit idag:
Många glas vatten och lite saft.

Vad var det senaste du åt:
Werther's Orginal.

Vad var det senaste du köpte:
Halstabletter på Statoil.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun, eller ja, träfärgad.

Vad är det för väder hos dig nu:
Lite väl mörkt för att se, men jag gissar att det är molnigt.

Godaste glassmaken:
Det är denna glass...



Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på intresse eller attraktion vid första ögonkastet. Kärlek kommer allt eftersom!

Drömmer du mardrömmar:
O ja! Min så kallade favorit bland mardrömmar är när jag tappar tänder och det känns så verkligt. Tack och lov har jag kvar alla gaddarna när jag vaknar.

Trivs du med ditt jobb:
Utan tvekan! Bästa jobbet för mig.

Favoritklädsel:
Klänning eller kjol.

Favoritlåt just nu:
Enligt Spotify är det Young Blood av The Naked and Famous.

Vad ser du om du tittar till höger:
En tjusig grön kudde på soffan.

Vad gör dig glad just nu:
Att jag snart ska få fortsätta läsa boken jag läser just nu en stund innan jag ska sova.

Vad ska du göra härnäst:
Tvätta ansiktet och borsta tänderna.

Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt, men jag kan minsann kratta med både höger- och vänsterhand. Woho!

Humör just nu:
Lite trött.

Favoritgodis:
Jelly Belly. Om jag kunde tänka mig att spendera lite pengar på en helt och hållet onödig sak så skulle det vara denna lilla grej...
Passar ju som hand i handske om jag råkar ha lite Jelly Belly hemma.

Kläder just nu:
Topp, kjol och underkläder.

Höstplaner:
Jag planerar att måla om och sätta nytt tyg på mina två stolar/fåtöljer.

Hur många kuddar sover du med:
Tre.

Spelar du något instrument:
Ja, piano, men det är långt mellan gångerna nuförtiden.

Morgon- eller nattmänniska:
Dag- och kvällsmänniska. Jag fungerar också på morgonen, men inte lika bra som under dagen och kvällen.

Vad är viktigast för dig:
Familjen och vännerna.

Är du kittlig:
Ja!

Snarkar du:
Jo, jag har hört rykten om att jag gör det. Sabla mamma och pappa som har gett mig det släktdraget!

Stjärntecken:
Våg. Japp, snart dags för födelsedag!

Äckligaste insekten:
Malar! Inte fiskarna, utan fjärilarna. Den där lurviga kroppen med stooora vingar. Nä, ingen höjdare.

Längtar du mest efter just nu:
Att vädret ska bli stabilt och fint, så det blir vackert väder nu i höst!


Jag hittade denna lista hos "Försök inte att se så snygg ut". Tack!

Kommentarer

Björn sa…
Intressant lista men med tanke på rubriken så vet alla som läst Douglas Adams att svaret på allting är "42" ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia