Jag, jag, jag...

Jag heter Caroline.
Jag är för tillfället mätt och belåten samt sittande framför datorn och läser bloggar.
Jag är bra på att vara positiv.
Jag tycker inte om att dagarna går så fort ibland.
Jag är dålig på hålla tider.
Jag läser många böcker (läste senast We Need to Talk about Kevin av Lionel Shriver).
Jag gillar den förväntansfulla känslan jag får i magen inför julen.
Jag sjunger ungefär jämt (även på jobbet när elever och kollegor inte är i närheten).
Jag älskar att må gott.
Jag är inte speciellt bra på att ta det lugnt alla gånger.
Jag föredrar att laga mat än att baka.
Jag tycker om min familj och vänner.
Jag är beroende av godis.
Jag har på mig klänning, tights och sockar.
Jag dricker mängder av julmust nu i juletider.
Jag lyssnar på Marina and The Diamonds.
Jag blir arg på människor som inte är samarbetsvilliga.
Jag är rädd för ovisshet.
Jag önskar att jag inte vore allergisk mot pälsdjur.
Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg namn men minns ansikten.
Jag är uppväxt i ett brunt hus med äppel- och körsbärsträd på tomten.

Inspiration
Regina

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia