Alla Hjärtans Dag

Min Alla Hjärtans Dag blev verkligen en trevlig tisdag. På tisdagar har jag endast treor och detta år var Ungdomsmässan på Nolia just på en tisdag. Treorna skulle vara hela dagen på plats på Nolia och titta på allt smått och gott som kan hjälpa dem att komma på vad de vill göra när de har tagit studenten. Detta innebar att jag kunde fokusera på planering, rättning och annat smått och gott som jag kunde tänkas behöva göra.

Lunchen blev på Chiliköket och det var mycket gott. Deras lunchbuffé kan jag varmt rekommendera! Denna dag var det en hjärtformad kladdkaka till efterrätt. Vad gulligt!

När vi promenerade tillbaka till jobbet insåg jag en sak - att det snart börjar bli vår! Vädret var riktigt fint.


Väl hemma var det Alla Hjärtans Dags-bonanza! Och det var hur trevligt som helst. Blommor och godis - på en tisdag! Vilken tisdag!



Det var nog allt för denna dag. Ha en riktigt fin Alla dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia