Marni at H&M

H&M börjar sälja Marni-kollektionen i morgon och det fanns några gobitar som jag gärna skulle vilja ha, nämligen...

Kofta (699:-)


Krage svart (199:-)


Krage naturvit (199:-)






Bilder från H&M


Den grå koftan är väldigt söt med volangen. Både den svarta och den naturvita kragen är också väldigt söta och kan säkert piffa till den tristaste av tröjor. Örhängena verkar vara clips, vilket jag verkligen uppskattar. Jag har nämligen inte gjort hål i mina öron för örhängen. Den röd-svarta tröjan är inte från damkollektionen utan från herrkollektionen, men den var så rackarns fin! Den var mycket snyggare än koftan, så om jag måste välja, ja, då blir det helt klart den röd-svarta tröjan som får bo i min garderob och komma ut på äventyr med jämna mellanrum.

Marni-kollektionen kommer endast säljas i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö så om jag vill ha några av dessa plagg eller saker så gäller det att vara redo för att beställa klockan 10 i morgon. May the best woman/man win!

Kommentarer

Sabina sa…
haha vilken rolig kommentar jag fått! Vad härligt ändå att de stannade kvar i omklädningsrummet. Kan väl motsvara att ge dricks ungefär ;D ta hand om dig! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia