Caroline har...

Anna Neah hade ett så roligt blogginlägg som jag tänkte kopiera henne rakt av. Hon har nämligen googlat sitt förnamn och 'har' (Anna har...) och hon fick fram en hel del roliga sökningar som hon har kommenterat.

Hur ser det ut om jag gör samma sak?

Caroline har...
... ADHD: Nej, inte vad jag vet, men jag kan dock vara väldigt energisk. När jag själv väljer att vara det.

... sitt skrivbord på vårt kontor i Malmö: Nej, inte riktigt. Mitt skrivbord på jobbet finns på mitt jobb som inte är i Malmö. Jag åker gärna och hälsar på Malmö, men om jag får bestämma så blir det mest troligen inte något jobb för mig i Malmö.

... lång erfarenhet av IT-rätt och kommersiell avtalsrätt: Vad trist detta blev, men svaret blir återigen nej. Det vore dock intressant att ha visst koll på IT-rätt och kommersiell avtalsrätt.

... aldrig sett några nackdelar med att vänta med studierna: Jag instämmer! Det viktigaste är att du vet vad du vill studera. Om det tar några år att komma på vad du vill plugga - so be it!

... medverkat i ett flertal uppsättningar på Folkoperan i Stockholm: Om vi tar bort Folkoperan i Stockholm och byter ut det med Regnbågsteatern i Piteå, då är svaret ett rungande ja.



Det finns många fler och många av dem handlar om just studier. Hur ser det ut om du gör samma sak?


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia