The winner takes it all!

Äntligen vinner jag något!

Voddler har haft en tävling och jag har vunnit andra pris - helt omedvetet! När Sherlock Holmes: A Game of Shadows hade haft premiär på Voddler såg jag den och i vanlig ordning skrev jag ett omdöme om samt betygssatte filmen. I tisdag fick jag ett mail att jag hade vunnit Sherlock Holmes-tävlingen som Voddler hade haft. Tack så mycket!

Bild Voddler

Första pris var ett Sherlock Holmes-parably med kompass samt fem Voddler-biljetter, andrapriset var ett Sherlock Holmes-schackspel samt två Voddler-biljetter och tredjepriset var en t-shirt samt två Voddler-biljetter. Jag vann visst andrapriset. Man tackar, man tackar!

Sherlock Holmes: A Game of Shadow är för övrigt en mycket underhållande film. När jag läste recensioner om filmen när den hade kommit ut på bio var det blandade åsikter om den var bra eller dålig, men jag ger filmen endast ett positivt omdöme. Robert Downey Jr. gör som vanligt sitt bästa och att Stephen Fry spelar sin roll som den äldre brodern Mycroft Holmes på ett dekadent och humoristiskt sätt. Mycrofts lakej Carruthers (spelad av Jack Laskey) är ögongodis. Mums!

Jag rekommenderar er att se denna film!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia