Tragiskt, och icke-magiskt...

Denna vecka har inte varit till min fördel. Eller... rättare sagt... Min hälsa har inte varit till min fördel denna vecka.

Tisdag eftermiddag - jag kände mig inte riktigt i form.

Tisdag kväll - jag var mest definitivt inte i form.

Natten till onsdag - jag var i och för sig i form, om det fanns en tävling för att vara mest sjuk?

Hela onsdag - sjuk sjuk sjuk... Nämnde jag att jag var... sjuk?

Hela torsdag - började repa mig, men icke...

Natten till fredag - jag återgick till att inte vara i form. Alls.

Fredag morgon - okej, man ska inte gnälla, men jag var inte pigg.

Fredag förmiddag - började känna mig levande igen.

Fredag eftermiddag - wow, känns det så här när man inte är helt och hållet sjuk, bara lite grand?

Fredag kväll - nu vågar jag inte känna efter.

Ik.

Kommentarer

Anonym sa…
Men Carro!! ga du ungarna FRUKT ?? hihi.. SKamt asido, de fick da sa mycket snask av mig sa det a bra att du jamnar ut varlden lite :) Mirrors..har inte sett den..har sett trailern daremot och jag fick Trev att lova mig att ALDRIG fa mig att se den .. jag brukade ju alska skrackisar, men nu far jag ju mardrommar av vad som helst! not good! Hoppas du mar battre snart!! sjalv har jag varit sjuk/halvsjuk sen i september. helt skumt att forkylningen inte vill forsvinna ! kramkram

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia