Things are more fun at IKEA...

För några helger sedan åkte jag och H till Haparanda. Vi skulle besöka IKEA - aber natürlich - och se om vi kunde hitta lite saker att inhandla. Mitt mål var att köpa servetter, e n d a s t servetter. Vad hände? Jo, e n d a s t servetter blev:
- servetter
- 3 lampor
- glödlampor
- sopkorg
- sugrör
- 3 ljusstakar
- sängkläder
- 2 kuddar
- 2 matlådor

Ja, om det bör läggas till något på denna lista, så är det inget som förvånar mig. Min kompis som håller på att renovera köpte för ungefär en fjärdedel så mycket som mig.

Vackra vita snöbollslampor

Vackra silverfärgade ljusstakar

Jag är mycket nöjd med de inköp jag gjorde, och som ni ser har de förgyllt mitt hem. Längtar redan tillbaka till IKEA...

Kommentarer

Björn sa…
Med risk för att ge sig in på minerad mark...har dock gjort vissa observationer som pekar åt att kvinnor har en tendens att...köpa mer än vad det var tänkt i dylika affärer medan män (om jag och mina kompisar nu ska räknas dit)mer sällan faller i samma "fälla" utan köper det som var tänkt från början. Helt enkelt det man visste med sig att man saknade när man for. Bara en oskyldig observation :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia