Why?

Denna eftermiddag packade jag mina saker för att åka till kusten för min kommande påskledighet. I min enfald trodde jag att allt var med, men icket...

Jag hade glömt bland det väsentligaste för mig och mitt ansikte, nämligen...



Min älskade ansiktskräm...


Min älskade ögonkräm...


Min älskade concealer...


Min älskade foundation...


Mitt älskade puder...


Naturligtvis fanns det fler saker i min necessär, men dessa saker känns mest väsentligt. Jag har äntligen hittat produkter som jag och mitt ansikte tycker om, och då glömmer jag dem när jag ska vara borta i över en vecka.

Jag är fullkomligt medveten att detta är väldigt fjantigt att gnälla över, eftersom livet kommer med så många fler hemska upplevelser än detta. Men snälla, låt mig få gnälla en pytteliten stund över detta. Jag lovar att jag snart kommer att landa på jorden igen, och förstå att detta är en bagatell.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia