F A S H I O N

Asos är en hemsida som jag knappt vågar besöka, för jag vet att det finns en hel del saker som jag mer än gärna vill köpa. Detta är dock inte bra för min ekonomi.

Nu har jag dock hittat några klädesplagg och smycken som är väldigt fina. Härmed får ni kläder och smycken en inbjudan att få bo och leva med mig, miss Caroline Shopoholic.

1. Coin Embellished Smock Dress Blue
(c:a 770 kr)

2. Cotton Crochet Trim Chick Dress Washed Black
(c:a 380 kr)

3. Exclusive Lace Trim Smock Dress
(c:a 380 kr - REA c:a 120 kr)

4. Jersey Skirt Knitted Dress
(c:a 420 kr - REA c:a 130 kr)

5. Puff Sleeve Zip Back Top Black
(c:a 240 kr)

6. 2adorn Cornelli Motif on Elasticated Headband
(c:a 420 kr)

7. Paula Bianco 'Romantic Embellishment' Blush Pink Satin Wrapped Crystal Detailing Papillon Hair Bow
(c:a 1600 kr)

8. Vintage Style Intricate Cocktail Ring with Centre Faceted Stone
(c:a 70 kr - SLUTSÅLD)

9. Kenneth Jay Lane Silver And Crystal Long Pendant Necklace
(c:a 1600 kr - SLUTSÅLD)

10. Swarovski Silver And Lilac Oceanic Pendant Necklace
(c:a 1780 kr - SLUTSÅLD)

Jag vågar inte ens göra en överslagsräkning i huvudet på summan av alla dessa plagg och smycken, men en flicka får väl drömma?

Kommentarer

ASOS Rabatt sa…
Jag tror inte dett hjälpa men just nu finns det Rabattkod för 10 % rabatt på ASOS - http://www.rabatt.se/461/ASOS/
Caroline sa…
Tack så mycket för tipset! Jag ska genast använda mig av lite rabatt när jag nu ska (återigen) beställa från ASOS.

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia