Belinda Crew! 8 september, 2008

Lördagar ska alltid vara i form av någon slags tävling. Annars går jag inte med på att vara social.

Kvällen började rätt lugnt. Alla slogs om vem som skulle bestämma låtar. Buzzcocks var tydligen favorit, likaså Lady Gaga. Markus Krunegård var bubblare, men när jag ville lyssna på The Ting Tings blev jag utskrattad. Why?

Höjdpunkten denna kväll var när vi skulle tävla. Mitt lag var självklart överlägset de övriga laget (okej, vi var tre lag), och jag gav oss namnet Belinda Crew. Yeah. De flesta av låtarna var rätt självklara, men jag fick definitivt huvudbry när det gällde en filmlåt som lagkompisen tyckte att det var "
Jaws", men jag trodde det var "Psycho". När vi fick veta de rätta svaren var naturligtvis det rätta svaret... "Psycho"... Jaja... Den bjuder jag på. Vi vann ändå överlägset.

Denna kväll förärades med utgång, men vi stannade mindre än 15 minuter på
Valdino. Alternativ nattvickning var mycket mer intressant för stunden, så vi begav oss till MAX. Gött!

Pite by night?

























Kvällens låt
The Raconteurs - Steady, As She Goes

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia