Club music all night long!

What a glorious day!

Dagen blev... underbart bra. Jag fasade för att jag inte skulle kunna vara trevlig mot någon, men jag kände mig på ett alldeles ypperligt humör idag. Det måste enbart ha berott på att min skönhetsritual på morgonen inte blev störd av någon.
Arbetsdagen var fin. Mina elever är ena riktiga raringar så jag blir nästan lite rörd när jag tänker på dem. De är duktiga och ambitiösa och därför får de så bra resultat av det de gör. Toppen! Ytterligare en sak som gjorde att dagen har känts så bra.

Efter jobbet åkte jag hem och åt världens senaste lunch - varma mackor. Jag kryddade nog lite väl mycket med chilin, men halsen blev dock rensad. Toppen! Efter min lunch/middag hämtade jag upp min färdkamrat som skulle följa med en bit till mitt första hem, och sen var vi på väg mot norr!

Nu är jag hemma i norr och njuter av att det är fredag. Imorgon blir det utgång, och jag längtar! Är helt och hållet övertygad om att det blir en massivt trevlig kväll!

Avslutar denna blogg med lite bilder jag tog tidigare i oktober...





Over and out!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia