Torsdag äts det ärtsoppa...?

Stämmer detta? Det händer i mitt hushåll, men torsdagen den 19 februari var vi ett gäng som besökte Hotell & Restaurang-restaurangen och fick oss en gedigen femrättersmiddag.

En trevlig tradition som vi har på mitt jobb är att vi med jämna mellanrum besöker HR-restaurangen för att njuta av god och billig mat. Denna kväll var inget undantag. Uppradandet av god mat var på topp!

Maträtt 1

Laxcarpaccio


Maträtt 2

Soppa med kyckling och blåmussla

Maträtt 3

Renfilé
Tyvärr glömde jag bort att fotografera den underbart goda renfilén, och och det grämer jag mig över fortfarande!


Maträtt 4

Chèvresoppa med svamp


Efterrätt

Crème Caramell med bär

Jag må säga... Denna måltid var livet på en pinne! Om ni får tillfälle att billigt äta femrättersmiddag - våga vinn! I detta fall var det definitivt en vinst. Alla rätter var helt klart ätbara, och speciellt den underbart möra renfilén. Mums!

Kommentarer

Anonym sa…
himla snäll due =) va gott allt ser ut o vara..
Anonym sa…
aaah riktigt gott sere ut =)

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia