Too sick to do anything...!

I veckan har jag fått uppleva något underbart... Att vara förkyld + ha problem med astman + bli matförgiftad.

Låt mig säga så här - det är inte något jag hoppas någon annan behöver uppleva.

Jag började få känningar av min förkylning för drygt en och en halv vecka sedan när jag blev febrig och allmänt hängig, men det gick över. Halvers i alla fall. Därefter fick jag ont i halsen samt nästäppa. Jippi...!

Helgen som var såg ut som följande: 50% liggandes i sängen i feberyra, 50% träffa kompisar, städa samt rätta. Japp! Gissa vilken del jag föredrog?

När jag blir förkyld brukar min astma försämras, och tyvärr blev det så denna gång. I tisdags kände jag mig urk på burk gällande min astma. Fy...!

Det blev inte bättre av att jag fick feberfrossa på tisdageftermiddag. Väl hemma vilade jag några timmar. När jag steg upp kände jag mig varm och svettig, stel, jätte-off och på köpet hade jag ont i huvudet! What? Det här var inte bara feber. Jag vilade lite till, och när jag vaknade fick jag köra den vita bussen... If you know what I mean... Det var så skönt när det var över för då mådde jag mycket bättre. Jag tog mig en dusch och försökte få i mig lite fil. Det gick inte så bra...

På onsdag var jag så lycklig! Att må bra är något man verkligen tar för givet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia