It's my b-day - version I

Otroligt nog så fyllde jag år i år också. Vilken lågoddsare.

På min födelsedag skulle min släkt komma och äta smörgåstårta och fika födelsedagstårta. På morgonen fick jag mina presenter av min familj och när mina släktingar kom fick jag en hel del presenter av dem. Detta är några av de presenter som jag har fått av min familj och mina närmaste släktingar:

Blomma

Stekpanna ICA Selection
(ICA)

Ljuslykta Elizabeth t-light
(Indiska)

Kakfat Moonsoon 3 Storie
(Indiska)

Fruktkorg
(Pulz)

Kudde Silk Frill Pillow
(Indiska)

Efva Attling-armband Amor Vincit Omnia
(Sivs Ur & Guld)

Skor modell Daryl
(Vagabond)

Träningsskor modell Rainwalker X DMX Max
(Reebok)

Wow! Jag fick så otroligt fina presenter inklusive pengar. Tack så mycket för alla presenter!

När släktingarna kom blev det fika och tårta. Jag hade bakat en del fika så det fanns fika för åtminstone fem familjer. Tårtan som jag gör blir alltid densamma, men detta år ändrade jag i alla fall garneringen av tårtan. Check it out:


Efter fikat och tårtan tittade vi på tv, pratade och hade allmänt trevligt.

Innan gästerna åkte hem fick de smörgåstårta. I vanlig ordning hade jag bestämt smörgåstårta från Ekbergs. Den är dundergod! Jag rekommenderar den varmt. Det bästa är att den är ännu godare dagen efter.

Vilken mysig födelsedag. Jag är mycket nöjd och belåten med min dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia