Pottermore, anyone?

Okej, jag försökte hängivet att klara av alla gåtor som J.K. Rowling hade på sin otroligt fina hemsida... För att vara helt ärlig så klarade jag tyvärr inte alla gåtor alldeles själv, men några hittade jag minsann.


Nu när det är dags för Pottermore är jag tveksam på att jag kommer att lyckas. En orsak till mitt tvivel är att jag totalt glömde bort att jag skulle kolla den 31 augusti vad man skulle göra för att kunna joina Pottermore. En av mina f.d. klasskompisar har lyckats med konststycket, så undra om jag kan pumpa henne på information...?

UPDATE
Jodå! B gav mig all den information som jag behövde för att klara av den där gåtan och därefter kunna registrera mig. Snart hoppas jag att det kommer ett litet mail som förkunnar att vi får testa Pottermore. Jag längtar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia