Isadora Forest Groove

Källa Isadora

Isadora har kommit ut med en jättetjusig höstkollektion - Forest Groove. Det finns en hel del smått och gott som jag gärna vill investera i.

Nagellack
718 Bronze Patina
719 Forest

Ögonskugga
80 Precious Pearls
84 Forest

Rouge
29 Fresh Rural

Läppglans
07 Vintage Rose


Okej, även om Isadoras produkter inte kostar jättemycket så lär alla dessa saker bli en liten förmögenhet, men några av dessa saker kommer jag att köpa. Åh, vad höstfin jag kommer att bli!


UPPDATERING!
I dag (lördag) köpte jag ögonskuggan Forest, rouget Fresh Rural och nagellacket Forest, men gissa vad jag gör? Ja, jag tappade påsen i marken och CRASH, BOM, BANG så hade jag trasigt smink. Två av tre ögonskuggor hade gått sönder samt rouget hade halvt som halvt mosats. Väldigt roligt att lägga ut en massa pengar och sedan slå sönder det man har köpt. Nej. Nåväl, det går ju att använda sminket i alla fall, men det hade ju varit kul om man hade haft sminket helt i några sekunder...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia