Storforsens Skogsälva


Storforsens Skogsälva är ett mysigt ställe där de har flertalet aktiviteter, bland annat golf och fiske. Man kan till och med boka in konferenser! Ja, det finns en hel del saker man kan göra på Storforsens Skogsälva. När vi var och hälsade på åt vi räkmacka och våffla. Gott!

Om jag ska bortse från den goda maten på Skogsälva så är miljön väldigt trevlig där. Både inom- och utomhus finns det fina saker att titta på.


Världens vackraste soffa

Denna orgel får gärna bo hos mig, tillsammans med världens vackraste soffa (se ovan)


I detta häfte kan man som besökare läsa om alla Skogsälvans aktiviteter.
Det händer mycket både under sommarhalvåret och vinterhalvåret!



Jag är lite osäker på vad detta är...
... i detta har dock en del getingar bott.

 




 


   

 

 

I denna samling av blåklockor gömmer sig en liten kanin.

Här ser vi lite av kaninens brunsvarta päls.

 



 

 

  

  

 

 

Tuppen kom och kollade att hans chicks skötte sig!

Om jag är i närheten av Storforsen brukar jag ofta åka och besöka Skogsälva. Gör det du också!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia