Favorit i repris

Jag har kikat runt på Kyss Johannas webshop och jag har hittat mig några smycken som gärna får bo hos mig.

Disney Couture
har en mängd vackra smycken representerade på denna hemsida, och vem är jag som kan motstå dessa vackra smycken...? Halsband i form av Askungens slott (Kidada Jones) och pumpa... Och även ett fint armband med svart rosett.




Även Erica Weiner's Bow and Locket Necklace är otroligt fint. Medaljonger är vackra och minst sagt lite hemlighetsfulla. Vem vet vilka bilder som kan tänkas vila i medaljongens mitt...?


Sist, men inte minst har vi Kenneth Jay Lane´s fantastiska Audrey Hepburn pärlhalsband. I ärlighetens namn måste jag erkänna att jag inte har sett Breakfast at Tiffany's, men jag måste nog omedelbart göra det.


Ja, hade jag en mindre förmögenhet som kunde spenderas på saker jag egentligen inte behöver, då hade dessa objekt varit i min ägo väldigt snart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia