Vampire Wars

F*n ta Facebook...! Nu har jag helt och hållet fastnat för detta helvetesspel = VAMPIRE WARS... Jag är inte som alla andra som verkar tycka att Mafia Wars eller FarmVille är väldigt skoj, nej, jag ska fastna för spelet som Gud glömde. OK... Jag erkänner - jag har spelat både Mafia Wars och FarmVille, men kärleken för de två spelen är inte i närheten lika stark som för just VAMPIRE WARS.

Det absolut bästa med just Vampire Wars är att man fixa en egen karaktär, alltså välja kroppstyp, hår och kläder. Problemet är bara att man inte får köpa de snyggaste accessoarerna, nej, då måste man samla ihop poäng. Det är dock överkomligt.

Här har ni min vackra krigarvampyrdrottning:


Jag kallar henne för Caroline... Inte så vampyraktigt, men jag kan ju byta namn senare (namnbyte kostar också poäng, förstås). Blond har jag aldrig varit, men i vampyrvärlden är jag blondin. Jag hade dock önskat att samma frisyr hade funnits i brun eller svart färg, men man kan ju inte få allt här i världen.

Kommentarer

Björn sa…
He he vampyrer igen minsann. Fixeringen fortsätter med andra ord. Men man ska inte kasta sten i glashus, har ju spelat World of Warcraft några år nu så...

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia