Congratulations and celebrations

Gåvor är kul, så kan någon ge mig detta...?
Efva Attling-ring: Moon Walk Ring (890 kr)


Efva Attling-armband: Amor vincit omnia (1200 kr)


Thomas Sabo Pendant: Jordgubbe stor (1790 kr)


Thomas Sabo Pendant: Körsbär stor (1390 kr)


D&G parfym: L'Impératrice (c:a ? kr)


Indiska: Lykta (179 kr)

Indiska: Kakfat (249 kr)

Indiska: tårtfat (199 kr)

Skiva: Anna Ternheim - Leaving on a Monday (c:a 94 kr)

Skiva: Mando Diao - Give Me Fire (c:a 149 kr)

Jag är inte speciellt petig, egentligen. Det bästa vore att få en riktigt bra dag. Gärna med familj och vänner. Gärna med lite sol. Och gärna med en riktigt god pannacotta!

Kommentarer

Björn sa…
Note to self: Investera i smyckesbranchen. Med tanke på priserna kan man nog göra sig en skaplig hacka ;-)
Anonym sa…
hej! snart så fyller du ju år, då kanske du får allt som du har önskat dig! :-) måste säga att det där armbandet från efva attling var grymt snyggt! i min hall har jag faktiskt väggord med samma budskap. det är jättefint! det är så trist att inte kunna va med på din födelsedag, jag menar den är ju väldigt speciell just i år! men jag ska tänka på dig. kram! /sofia
Caroline sa…
Hej Sofia!
Jag tror inte riktigt jag får allt jag har önskat mig. Men kanske någon av sakerna... Hoppas, hoppas! :) Du kommer väl hem över jul? För jag tror inte jag kommer att klara en jul utan Sofia! :)
Björn sa…
För dyra och för dyra... Är väl en definitionsfråga antar jag. Har svårt att uttala mig om deras relativa värde i förhållande till andra smycken eftersom jag inte riktigt är insatt i "branchen" men det är väl alltid som så att kvalité och/eller design kostar pengar ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia