Veckorevyns Blog Awards 2009


Veckorevyns Blog Awards 2009

Jag vill inte påstå att jag är en duktig bloggläsare, utan jag håller mig till ett fåtal bloggar som jag dagligen läser. Därför kändes Veckorevyns Blog Awards 2009 som en inspirationskälla, som gett mig tips om bloggar som jag tidigare aldrig har läst. Tack!
Dessa bloggar har fått mina röster:

Årets Nykomling är enligt mig Foki. Hon är helt enkelt så söt.

I denna kategori röstade jag på Underbara Clara. Wow! Ja, jag säger det igen - wow!

Jag har sporadiskt läst Carolina Gynnings blogg och jag tycker att hon lyckas stjäla ens uppmärksamhet och det på ett bra sätt!

Min absoluta bloggfavorit - Hanna Fridén. Ja, kommentarer överflödiga.

Jag har varit dålig på att läsa bloggar skrivna av killar, men det måste jag genast börja göra. En äkta man var en rolig och snitsig blogg som jag lär besöka igen!

Modebloggar... Ja, det kanske inte riktigt är min grej, men det var en tajt fajt mellan Elin Kling och Caroline Blomst... Carolines blogg var den jag fastnade mest för. På bild i en av sina allra senaste blogginlägg hade hon på sig ett par grymt snygga mc boots från Rizzo. Me want!

Jag föll för de otroligt fina bilderna som Hanna o John hade på sin blogg.

Jag tyckte om både Nevnariens och Miriams blogg, men den som passade mig bäst var Nevnariens blogg. Kolla in hennes bilder. What a talent!

Jag ska vara helt ärlig och erkänna att jag tycker att Blondinbella är ett proffs ända ut i fingerspetsarna, men bloggen som vann mitt hjärta var helt klart Miashopping. Mer än gärna hade jag också gått på premiären av Coco avant Chanel i en vacker Chanelklänning. En av mina drömmål är att äga en Chanelklänning! Det lär dock dröja ett tag innan det målet uppnås.

Min andra favoritblogg vann utan större tvekan min röst i denna kategori - nämligen Annika Marklund. Annika har efter två veckors frånvaro äntligen börjat komma med nya inlägg. Tack och lov! Jag saknar uppdateringar från hennes blogg.

Ja, så kan det se ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia