Come on! Tell me one or two things about yourself...

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad och förväntansfull.
Favoritgodis: Sura / syrliga / salta / choklad
Är det något du absolut inte äter: Pölsa.
Kläder just nu: Linne / t-shirt / kofta / kjol.
Musik just nu: Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
Vad sa du senast: Att jag snart ska åka och hyra film.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-tal, fast med tandborste och tandkräm, tack!
Sommarplaner: Semester! Bada! Inte bränna mig!
Fisk eller badkruka: Fisk, without a shadow of a doubt.
Saft eller alkohol: Beror på tillfället.
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Jag tycker om alla årstider, men just nu känns en vacker och solig sommardag som det ultimata!
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med: Solkräm, multikniv, lång och bra bok.
Spelar du något instrument: Piano.
Morgon- eller nattmänniska: Mest nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare. Helt klart. Men jag spenderar mina pengar på bra saker. Tror jag...
Bästa film: För tillfället... Det stora blå.
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag minsann.
Älskar du henne/honom fortfarande: Jag tycker om honom.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, som oftast.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Gärna två barn.
Bio eller promenad: Promenad till bion...?
Är du kittlig: Jaaa...
Snarkar du? Jag skyller på nästäppa...
Stjärntecken? Våg.
Rädd för insekter? Är fjärilar insekter?
Äckligaste insekten: Fjärilar...?
Största svaghet: Att ha koll på tiden.
Det här är jag bra på: Att vara glad och positiv.
Bästa bok? För tillfället... Stieg Larssons Millenium-triologi.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? Lärare! Fast nog hade jag gärna jobbat som sångerska eller skådespelerska om jag hade fått den möjligheten... Tagit den möjligheten...?
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Ja, det gör jag.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag är tatuerad, och är lite småsugen på att skaffa en till tatuering.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mysigt stökstädat!
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag tvivlar på att jag kommer att göra det.
Vilken hand håller du gaffeln i? Det beror på vad jag äter. Tacos? Höger (om jag ens behöver betick när jag äter tacos...?). Kött/fisk/kyckling? Vänster.
Är du rädd för blod? Nej, men om det är stora mängder blir jag nog lite illamående.
Saltar du på maten? Nej, ytterst sällan.
Gillar du att sjunga? Ja!
Anser du att du är stark? Jarå.
Brukar du sola? Jag utsätter mig endast för solljus i små doser.
Vad gör du om du får hicka? Jag får panik! Avskyr hicka. Dricker vatten som en tok.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Inget. Okej, väääldigt sällan kaffe... Väääldigt sällan te.
Har du en besatthet? Ja, Twilight-fenomenet har tyvärr drabbat mig för ett år sedan, och skönhetens behag har ej fått mig att tröttna ännu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia