Tisdag 16/6 och onsdag 17/6

Mina två sista arbetsdagar... Jag vågade inte ens känna efter... Snart ledigt? Kan det verkligen stämma?

Tisdagen var helt okej. Möten, yes, men det gick alldeles utmärkt. Lite trubbel, men det ordnade sig. Tack och lov!

På kvällen besökte jag Emma, Andreas och Klara. Majoriteten av oss åt pizza, men Klara får nog vänta en liten stund innan hon får äta den sortens mat.

Väl hemma... Städade für alle!

Onsdagen var också helt okej. Jag stannade kvar på jobbet väääldigt länge, och jag upptäckte att trubblet (?) från tisdagen fortfarande var just trubbel. Gaaah... Men det skulle lösa sig på torsdagen, tack och lov! Jag har fantastiska arbetskompisar! Tack i tusenfalt ska ni ha! Blommor strödda framför era fötter ska ni få! Guldregn ska falla över era huvuden!

Är det sant...? Var onsdagen verkligen den sista dagen av arbete innan min semester? I don't think this is the truth...?! Det kommer nog ta ett par dagar innan jag förstår att detta är den underbara sanningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia