H&M Fashion Against AIDS


Den 26 april kommer Fashion Against AIDS-kollektionen ut på H&M. Kläderna är väldigt häftiga och personerna som visar upp kläderna är nog ännu häftigare. Vad sägs om...

Keri HilsonOVERALL 399:- Slutsåld
MIDJEVÄSKA 199:- Slutsåld


T-SHIRT 99:-
SHORTS 249:-



SCARF 79:50 Slutsåld
MUNKJACKA 299:-



LINNE 99:-
OVERALL 399:- Slutsåld
PARKAS 399:-



VÄST 1299:-
MUNKJACKA 299:-


T-SHIRT 249:-


JACKA 499:-
T-SHIRT 199:-
BYXA 399:-



T-SHIRT 199:-


PARKAS 399:-


T-SHIRT 199:-
VÄST 1299:-
T-SHIRT 149:-
LINNE 99:-



Det finns många godbitar i denna H&M-kollektion. Färgerna är snygga - mintgrönt, aprikos, silver, grått, beige... Ja, passande färger för just vår och sommar. Hoppas att jag får tag på något plagg i alla fall. Någon t-shirt skulle vara kul... Kanske till och med sweatshirtbyxorna. En riktigt bra grej är att priserna på kläderna i kollektionen verkar rimliga och det bästa av allt är att en del av vinsten går till AIDS-forskning.

Nu håller jag tummar till den 26 april!


UPPDATERING!
Ja, jag fick tag i alla plagg jag ville ha! Vilken tur att jag kikade in på H&M:s hemsida redan på förmiddagen för nu är en del plagg slutsålda. Woho! Jag = glad!


Källhänvisning
Alla Fashion Against AIDS-bilder kommer från H&M:s hemsida. Klickar ni på bilderna kommer ni direkt till H&M:s hemsida.

Kommentarer

svar: denna FAA-kollektionen verkar inte vara lika eftertraktad som de tidigare gästkollektionerna (Lanvin, Viktor&Rolf o.s.v.) har varit, men det är ju alltid så att man ångrar att man inte köpte det som sedan tog slut först.
men ge inte upp, förra året hittade jag plagg både i butik och på nätet en månad efter att den släppts, så kolla in lite då och då så skall du se att något säkert återkommer i lager.

om inte linnet uppfyller mina förväntningar så kan du ju få köpa mitt istället! :)

ps. såg inte clutchen lite plastig ut? ds.
svar: jag tycker vanligvis att priserna på gästkollektionerna är tillräckligt höga men det kanske är som du säger att om man verkligen vill ha något så är det okej att betala lite dyrare, jag är fortfarande lite smått bitter för att jag inte hann köpa en skinnjacka från fjolårets FAA-kollektion, och tyvärr har jag inte hittat den till försäljning någonstans efter det.

gör det! kolla upp vilka butiker som kollektionen har släppts i först bara så att du har lite koll.

jag tror faktiskt att clutchen är gjord av plast!
jag tänkte bara säga att nu finns det gula linnet i stl. XS, S & M i lager på hm.com igen!
svar: JA! hur visste du att det var just den jag menade? synd bara att det inte var min storlek!

ett tips; kolla med henne snarast i så fall för de populära plaggen tar fort slut även i butik, mina gjorda inköp är för övrigt på väg hem till mig just nu.
.. och förhoppningsvis är väskan snygg även om den är tillverkad i plast.

visst är den bra men samtidigt känns soundet lite.. gammalt, precis som att man hört det flertalet gånger förut - men låten sätter sig verkligen!

ja, lite väl höga frisyrer var nog ordet, tänkte du förresten på att när de nickar med huvudet så rör sig inte ens håret, det måste ha gått åt mycket hårspray med tanke på den stadgan.
svar: ja, det var den!
.. och som sagt så är jag uppriktigt ledsen över att jag inte hann köpa den förra året, du råkar inte ha sett en likadan fast i stl. S?

ja, det rufsigt halvlockiga var ju lätt snyggast, jag har googlat fram en massa bilder på dem och de är ju fina pojkar så att säga!

Veronica Maggio är verkligen en starkt lysande stjärna, själv har jag inte hunnit lyssna igenom hela skivan - än, men jag laddade ner den samma dag som den släpptes.
jag vet faktiskt inte, jag få som sagt ta och lyssna igenom skivan, men det står då ingenstans att det skall vara han som är med och sjunger i låten.
svar: jag vet, så typiskt!
jag behöll väskan, det gula linnet och den beiga t-shirten, och sen ombeställde jag västen, parkasen och den mintgröna t-shirten i mindre storlekar.

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia