Aaron Johnson

När jag tittade på filmen Kick Ass fick jag en déjà vu-känsla. Var hade jag sett killen som spelade huvudrollen Dave/Kick Ass...?

Jo, när jag såg trailern för filmen Nowhere Boy.



Denna film ska jag se så fort den kommer ut på DVD, vilket nog är i höst. Den handlar om John Lennon när han var ung och hade en väldigt komplicerad relation med sin mor.

Skådespelaren som spelar både Dave/Kick Ass och John Lennon heter Aaron Johnson. Han verkar onekligen vara en väldigt lovande skådespelare. Han har inte bara talang för skådespeleri, utan han ser också väldigt bra ut - vilket aldrig kan vara en nackdel när man vill ha en framgångsrik karriär som skådespelare. Tydligtvis kan man dock vara för snygg, men det är en helt annan historia.

Jag fick vibbar av att Aaron var väldigt lik två andra kända personer, nämligen Salem Al Fakir och Cillian Murphy. Bevis?

Aaron Johnson


Salem Al Fakir


Cillian Murphy


Hm... Okej... Det kanske bara var så att Salem och Cillian var lika varandra... Eller så har dessa tre killar vissa likheter, kanske relativt små? Hur som helst är det tre väldigt fina killar. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia