Dag 1 + 2: Om mig & Fem saker ni inte vet om mig

Bild från Sivs Ur & Guld

Jag tycker det är jättesvårt att skriva rakt upp och ner om mig själv så jag tänkte mixa dag 1 och två genom att berätta fem saker som kanske inte alla visste om mig:

  • Jag är lite rädd för fjärilar. For real. Detta beror på att en kompis till mig berättade att fjärilar kunde lägga ägg under huden på människor och natten innan jag skulle börja fjärde klass så drömde jag en väldigt läskig mardröm. Längst hela mina armar hade jag fått små bölder där fjärilar hade lagt ägg. Scary business, indeed!
  • Något som jag är lite dålig på är att komma i tid. På jobbet går det bra, men ofta när jag ska träffa vänner så är jag JÄTTE-sen. Förlåt!
  • När jag lyssnar på musik som riktigt berör mig känslomässigt så börjar jag gråta. Tidigare i dag lyssnade jag på låten I Sing the Body Electric från Fame-musikalen så fick jag en liten gråtattack, men det var bara en liten gråtattack.
  • Jag dricker inte kaffe eller te. Konstigt nog. Men jag dricker kaffe eller te om jag fryser, men då måste jag frysa väääldigt mycket.
  • Jag, H, I och T har en gemensam tatuering som representerar vår vänskap. Det är en fyrklöver och vardera fyrklöver står för vardera person.
Ja, det var några saker om mig själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia