Indiskt slavarmband

Vid mitt första besök i London investerade jag i detta vackra indiska slavarmband.

Armbandet i all sin glans!


Själva armbandet (det går naturligtvis att få den 22,5 cm långa armbandet
mindre
genom att fästa fästet i något av de övriga öglorna på armbandet)


Närbild på mittdelen av armbandet (sitter väldigt vackert över handen)


Närbild på ringen (som är justerbar)

Tyvärr har armbandet inte fått vara med på några äventyr på senaste tid så jag hoppas verkligen att det är någon vänlig själ som vill ta hand om det och låta det ha lite kul!

Armbandet + frakt = 150 kronor

Först till kvarn för mala!

Kommentarer

hoppas du tittade på "Sommar I Sverige" ikväll så att du nu såg att jag inte alls är lik den killen som var med i programmet, men jag vet vem du tänkte på.
Carolina sa…
Hej! Ja, det var Lilla Mari! Så himla fint fik! Jag vill dit igen. Kram!
svar: ja, jag vet precis vem du menar, men jag har då aldrig haft håret så, inte exakt likadant i alla fall.

vad att säga om Big Brother? kanske inte de mest spännande deltagarna men jag hoppas på att det artar sig och blir kaos, bra TV, pinsamt och underhållande.
Jätte snyggt armband.

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia