Alla goda ting är tre...!

Kikade runt på Vagabonds hemsida och hittade mig några söta skor som gärna får bo med mig.


Chockrosa sko Biarritz
(700,00 kr)
Wow! I think I'm in love now... Men när kommer jag att ha på mig dessa skor? När jag ska klä ut mig till... clown? Nä, men färgen är väldigt speciell.


Vit platåsko Dynamic (600,00 kr)
8,5 cm platå... Kommer jag att palla? :) Jo, jag tror de är ganska sköna att gå med. Jag har ju ett par andra kilklacksskor från Vagabond och de har gått väldigt bra att gå i. Jag tror nog jag kommer investera i dessa skor. Tänk vad snyggt med ett häftigt nagellack... Fint!


Svart lädersandal Micro (650,00 kr)
Jag hade tänkt köpa denna sko version förra vår/sommarsäsongen, men hann inte med. Min storlek gick åt som smält smör i solsken. :( Nu måste jag vara snabb, snabb, snabb med att köpa dem.

Hello, shoes! Good bye, money!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia