Similar Minds...?

En av mina elever skickade detta test till mig för att hon håller på med en undersökning om personlighet. Här är resultatet:


Big Five Test Results
Extroversion (78%) high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.
Accommodation (54%) medium which suggests you are moderately kind natured, trusting, and helpful while still maintaining your own interests.
Orderliness (54%) medium which suggests you are moderately organized, structured, and self controlled while still remaining flexible, varied, and fun.
Emotional Stability (46%) medium which suggests you average somewhere in between being calm and resilient and being anxious and reactive.
Inquisitiveness (52%) medium which suggests you are moderately intellectual, curious, and imaginative.


Utåtvändhet
Ja, jag är utåtvänd, men jag är osäker på att jag offrar mina intressen och min personliga utveckling pga det. Eller?

Tillmötesgående (?)
Ja, det låter väl bra? Eller?

Ordning
Jag föredrar ordning, men har inte några problem med att det är stökigt då och då. Så det stämmer nog också vad testet säger om mig.

Emotionellt stabil
Jag är nog lite mitt i mellan, så det stämmer nog också.

Nyfikenhet
Jag tycker faktiskt att jag är väldigt nyfiken, så detta borde ha blivit ett högre procentantal. Nåväl... Jag får väl jobba på mitt intellekt och min nyfikenhet/fantasi detta år. Bra nyårslöfte!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia