Celebrity Big Brother UK 2010

Wow! Jag youtubade Basshunter nu när han ska vara med i Celebrity Big Brother UK och råkade visst se hela första avsnittet! Wow! Hoppas denna säsong kommer till svensk TV. Så kul...! :)

Se själv the launch night:















Mina favoriter:
1. Basshunter
Han var så otroligt artig och trevlig. Och han fick massvis med applåder. Nog kommer det gå bra för honom. Utan tvekan.

2. Vinnie Jones
Herregud! Han verkar helt otroligt gullig. Fast han verkar väldigt cool. Massvis x 10 med applåder. Han lär vinna.

3. Stephanie Beacham
Åh! Hon är en verkligen bedårande lady. Hon lär säkert kunna upprätthålla en viss glamour och Hollywoodkänsla.


Övriga deltagare:
* Nicola
Jag hade aldrig hört talas om denna donna förrän jag såg detta Big Brother-avsnitt. Typ banktjänstekvinna som blev Page 3-modell som blev fotbollshustru. Typ. :) Hon verkar lite nervös men väldigt trevlig.

* Sisqo
Han är verkligen charmig och energisk. Lär nog kunna hålla uppe energinivåerna om det någonsin blir trist inne i Big Brother-huset.

* Stephen Baldwin
Även om Baldwinbröderna har haft lite jobbigt med det ena och det andra i livet så har jag alltid upplevt att de är smarta killar. Stephen verkar vara väldigt trevlig och att han har funnit ljuset i livet kan nog vara en positiv sak i detta sällskap. Hoppas bara inte att han försöker frälsa de övriga.

* Alex
Jag visste vem denna kille var... Katie Prices pojkvän som är typ martial artsutövare. Han har dessutom en fetisch för att klä sig i kvinnokläder. På skämt eller allvar, ja, det vet jag inte. Han verkar vara en trevlig och glad kille.

* Dane
Okej, i ärlighetens namn hade jag ingen aning om denna kille var. Nu vet jag dock. Han var med i sin yngre dagar med i något band, tror det var Another Level. Nu jobbar han som låtskrivare och DJ. Det ryktades om att han och Alex hade varit i slagsmål under nyårshelgen (tror jag), men båda två sa att det inte stämde. Hm... Myyystiskt. ;) De verkade dock glada att se varandra. Kan det bero på att de är buksvågrar...? Dane har tidigare dejtat Katie.

* Heide Fleiss
Denna kvinna har en jobbhistorik som heter duga! Hon har varit kändisbordellmamma, och det ledde till en fängelsevistelse i tre år. Hon namngav inte sina kunder. Undra om hon tänkte på en framtida karriär som... entreprenör, som hon nu anger som yrke. När hon kom in i Big Brother-huset var hon så söt när hon hälsade på Stephen. Hon gav honom en kram och sa:
- I know who you are...
Haha! :) Undra om Stephen var en av hennes kunder...?

* Lady Sovereign
Musiker som vågar säga vad hon tycker och tänker. Jag kan inte säga att jag har lyssnat så mycket på Sov, men hon är säkert catchy.

* Katia
F.d. flickvän till Ron Woods i Rolling Stones. Hon har väl inte gjort så mycket väsen av sig, men hon verkar rätt trevlig. Tror jag då?

Jag är rädd för att jag kommer följa Big Brother slaviskt. Buhu...! But whyyy...?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia