Julmys i mängd

Vännerna kom på besök i onsdags och hade med sig en massa gott som vi åt och drack. Knytkalaset var följande:
  • Äppelvin med kanel
  • Julmust
  • Små hjärt- och stjärnformade canapéer med glöggost, fikon och valnötter
  • Hemmagjorda lussebullar
  • Glögg i olika smaker
  • Skumtomtar
  • Holländska kakor
  • Smådjävlar (musslor som är inlindade i bacon)
  • Apelsiner och clementiner
  • Pepparkakor
  • Ost i olika format

Vi pratade med varandra och hade väldigt trevligt. Kvällen avrundades med sällskapsspelet Cranium. I love that game! Även om mitt lag förlorade kändes det som om jag tog min förlust med god min. Och i ärlighetens namn blev jag faktiskt inte ens sur. Det vinnande laget förtjänade sin vinst. Grattis!

Tack för sällskapet! Detta gör vi väl om...?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia