Jon Kortajarena

I går tittade jag på A Single Man och fick något av en uppenbarelse. Jon Kortajarena spelar en av karaktärerna i filmen och WOW... Vilken vacker människa!

Bild från bloggen Dazed or something

Jag har förvisso sett Jon Kortajarena tidigare, bland annat i H&M:s kataloger och TV-reklam, men hans väsen kom verkligen till sin rätt när han agerade. Jon verkade så öm, så förstående, så lockande... Ja, han var verkligen helt otroligt bra. Jag har upplevt honom som en snygg kille, men han verkade ha en hård personlighet. Det stämde inte riktigt med vad jag fick för uppfattning av honom efter jag hade sett honom i A Single Man.

Okej, man kan kanske inte få en uppfattning av hur en person är bara genom att se honom agera, men detta lilla videoklipp ger en tydlig bild av att Jon är en charmig och trevlig person:



I rest my case... ;)

PS. A Single Man rekommenderas varmt! Colin Firth är en magnifik skådespelare. Tips - ta fram näsdukarna... DS.

Kommentarer

ida w - sa…
han och josh beech är typ..........................................................................................................................ahah ååh det går inte ens att typ sätta ord på hur fina dom är!!

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia