Lite vårkläder från ASOS, kanske?

Oj, vilka fina kläder ASOS har fått in och naturligtvis vill jag köpa en hel mängd av dessa nya kläder. Här har vi några exempel som gärna får utarma min ekonomi:

1. Jersey Puff Sleeve Zip Back Top (c:a 240 kr)

2. Super Sexy Skinny Jeans (c:a 360 kr)

3. Exclusive Vintage Inspired Playsuit (c:a 480 kr)

4. Soft Frill Belted Dress (c:a 480 kr)

5. Layered Sleeve Shift Dress (c:a 480 kr)

6. Simple '60s Shirt Dress (c:a 420 kr)

7. Lace Insert Shoulder Shift Dress (c:a 480 kr)

Många av mina klädesplagg är svarta, men till våren är det passande att köpa lite kläder som är mer ljusa.

Är det nu någon som har ungefär 3 000 kronor över så här efter ju som de gärna vill ge till, ja, exempelvis mig? Då kan ni höra av er till mig för ni ser ju vad jag kommer att investera i.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia