Hallon vs. Jordgubbar

Jag har funderat lite på vad som är godare - hallon eller jordgubbar - och jag har kommit fram till denna slutsats:

Hallon
Dessa bär är mycket godare om man äter dem när de har varit frysta än om man äter dem färska. Jätteunderligt... Eller hur?

Jordgubbar
Dessa är mycket godare om man äter dem när de är färska än om man äter dem om de har varit frysta. Inte alls underligt... Eller hur?

Vinnaren är:
















Hallon!

Visst, jag fullkomligt älskar färska jordgubbar, och jag kan ärligt säga att jag är osäker på hur mycket jordgubbar jag ätit i sommar. Men smaken av frysta hallon som är upptinade är oslagbar! Jag kan äta hallon bara som de är, till glass, i fil/yoghurt... Ja, allt! Jag ger två tummar upp för hallon.

OBS!
Hallonen på bilden är faktiskt färska, inte upptinade - de var dock väldigt goda!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia