Smycken, smycken, smycken...!

Jag blev bjuden i tisdags på smyckesparty, och vem är jag att tacka nej till ett sådant trevligt arrangemang? Märket på smyckena var Dagochnatt, och de smycken som värdinnan visade upp var otroligt fina! Jag fick beslutsångest när jag skulle investera (väldigt bra ord i detta sammanhang) att jag köpte allt jag ville ha, i alla fall nästan allt jag ville ha.

Här har vi några av smyckena som jag köpte:

Trassel-hänge


Fyrkantig stenhänge + Trassel-hänge


Smyckesset med fem hängen


Armband


Halsbandet har jag köpt fast i svart.
Jag vill dock gärna köpa halsbandet även i vitt,
samt hänget som är med på bild här.


Jag längtar redan tills jag får hem mina smycken! De kommer mest troligen i morgon. Jag är som ett barn på julafton - även om jag får betala för mina smycken alldeles själv.

KRAM!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia