Dream Boy...

Jag drömde en rätt speciell dröm i natt. Det var värsta musikvideoklippet och huvudpersonen i mitt drömvideoklipp var Salem Al Fakir...!

Till min stora förvåning var Salem klädd väldigt lättklätt. Inte avklädd, men lättklädd. Han hade på sig ett par "Ludvig XIV"-short och en öppen skjorta. Väldigt stiligt, chic! Han var otroligt fin. Fin, ja, hela han! Inte för att jag tror att han skulle klä sig lättklätt i någon musikvideo. Eller? Jag känner ju inte honom.

Videon var i svartvit och verkade vara lite lågmäld. Salem satt uppkrupen på en fåfölj och han såg lite nostalgisk ut. Framför allt i sin väldigt speciella outfit.

Åh... Äh... Vi tar och tittar på ett litet videoklipp med Salem och Marit Bergman:



Och varför inte Dream Girl i köksversionen...?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia