H&M makes shopping fun...!

I helgen hälsade jag på H&M. Som alltid kände jag mig varmt välkommen. Min ekonomi var dock inte lika glad för att jag hälsade på H&M, men jag försökte bortse från vad min ekonomi tyckte och tänkte.

Jag hade nämligen sett en jättefin vit- och mörkblårandig tröja på H&M:s hemsida, men den hade tagit slut på direkten. Mitt hopp låg i att tröjan fortfarande fanns kvar i affär, och det gjorde den. Ibland har jag tur! Tyvärr var det en fläck på vänster axel och det fanns bara kvar en sådan tröja i min storlek, men expediten sa att jag skulle få rabatt. Jippi! Det gillade både jag och min ekonomi. Tyvärr hittade jag två andra tröjor, även de randiga. Sammanlagt skulle tröjorna kosta 249 kronor. Som hittat, eller hur? Jag funderade också på att köpa ett par jeansshort, men hindrade mig själv. Hoppas, hoppas, hoppas de finns kvar nästa gång jag besöker H&M.

Här har ni helgens fångst:


Fin sommarsval vit- och aprikosrandig tröja. Den passade väldigt bra ihop med jeansshortsen jag hittade.


Mitt H&M-kap! Denna vit- och blårandiga tröja passar jättebra ihop med min kavaj. I like, I like a lot. Även om den har för tillfället en fläck på vänster axel.

Denna vit- och mörkblårandiga tröja var nog sötast av dem alla. Jag tycker att trycket är jättefint!

Sammanfattningsvis - jag är mycket nöjd!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia