Forever21

Tack vare Jasifers Lions Club fick jag reda på detta klädmärke - Forever21. Och när jag googlade så fick jag reda på att detta klädmärke ska starta upp i Sverige också. Klicka här!

De har en clothing line som heter Faith21, och de har otroligt fina kläder till bra priser! Check it out!


1. Tie Back Striped Cardigan ($19.80)



Söt turkos-vit randig kofta att ha på sig under ens fantastiska vardag. Den finns även i grå-svart.


2. Snap-Buttoned Plaid Shirt ($19.80)


Jag tyckte denna turkos-vit-lila rutiga skjortan var riktigt söt. Perfekt till ett par shorts i sommar.


3. Grommet Trimmed Dress ($27.80)


Denna klänning är lite speciell med rynket fram. Just rynket gör mig osäker på om jag verkligen gillar klänningen... Hm... Men klänningen ÄR söt! :)


4. Banded Casual Jacket ($19.80)


Åh, vad söt! Denna coralfärgade jacka skulle passa utmärkt med mina tights från H&M. De är coral- och lilafärgade. Tightsen och ett vitt linne under jackan skulle göra en väldigt tjusig outfit. Gärna de krämfärgade canvasskorna från Vagabond också...


5. Lace Black Sweater ($22.80)


Wow nr 1! Denna snygga tröja köper jag gärna nu. Gärna i går, faktiskt. :)


6. Buttoned Accent Ponte Dress ($22.80)


Wow nr 2! Denna snygga klänning köper jag gärna nu. Gärna i går, faktiskt. :) Har inte Whitney Port haft på sig något liknande någon gång...?


* Romantic Lace Dress ($22.80).


Okej... Denna klänning fanns i c:a en sekund och sedan tog den slut. Jag förstår varför - jag hade gärna köpt den!


* Leatherette Striped Skirt ($15.80)


Samma sak här - denna kjol är snygg som bara den, men den tog också slut. Varför? Nåväl... You snooze, you loose!


Ja, okej... Mina pengar kommer att gå åt, så mycket är säkert. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia