Den vackraste julgranen

Julgranen 2010

Att klä julgranen är bland det roligaste jag gör under julen. Tyvärr är jag inte speciellt stilren när jag klär min gran. Jag gillar att blanda färger, även om många granar brukar vara färgkoordinerade. Några av mina favoritjulgranspynt är följande:




 

De tre översta julgranspynten är inköpta på Åhléns. Åhléns har otroligt fina julgranspynt och jag hittar alltid något jag vill ha varje år. Det fjärde julgranspyntet köpte jag i Skellefteå. I mitten av julgranskulan är en inåtgående kon som är facetterad och ger ett otroligt skimmer. Det femte julgranspyntet är en otroligt vacker julgranskula som har en hel del år på nacken. Glittret har nästan försvunnit, men den är ändå så otroligt vacker!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia