It's my party...!

H fyller år lite tidigare än december, men i år på grund av en hel del orsaker kunde hon inte bjuda oss på födelsedagsskoj förrän i december. Och jag var hur glad som helst för bland det roligaste jag vet är kalas!

Till förrätt fick vi baconinlindad sparris med grönsaker. Mums vad gott! Enkelt, men ändå så smakrikt.



Till varmrätt blev det fläskfilégryta. Helt otroligt gott! Jag åt mer än jag egentligen orkade, men den var så himla god.



Till efterrätt stod kladdkaka med grädde och glass på menyn. Denna efterrätt passade perfekt efter för- och efterrätten.




Efter maten pratade vi om både det ena och det tredje och vi hade jättetrevligt. Vi bestämde oss för att bränna lite kalorier genom att spela Xbox Kinnect. Otroligt rolig sysselsättning, men jag är tyvärr ingen duktig Kinnectspelare. Att se sig själv humpa och skumpa efter varje spelomgång är lika underhållande varje gång. Vi hann med att bowla, friidrotta och boxas. Ja, vi hann med ett kort zumbapass också. Det var inte helt lätt.

Efter några timmar av Kinnectspelande var det dags för hemfärd. Vilken rolig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia