Julpynt

Vad jag verkligen älskar att göra inför julen, ja, det är att julpynta. Vissa julpynt bara måste vara på exakt samma ställe som tidigare, men jag försöker att variera mig lite grand. Det är dock svårt för jag är extremt traditionell gällande julpyntandet. Julpyntet ska självklart vara utplacerade på ett sätt som känns naturligt och fint för ögat att titta på. Ja, det finns en hel del att tänka på gällande mitt pyntande. Undra om jag kan få lite experthjälp av någon inredningsarkitekt?

Några av mina favoriter bland julpyntet är:




Julgranar har jag alltid tyckt extra bra om och vem kan inte bli förtjust i ett fint pepparkakshus med en tomte som är på besök med säcken fylld med julklappar? Dessa tjusiga julprydnader är alltid välkomna när det är dags att julpynta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia