Forever 21 version 2

Varför går jag och kollar på denna hemsida? Jag får alltid ett väldigt stort köpbegär när jag hamnar här. Kolla in vad jag hittade för ett tag sedan på Forever21

Denna kofta - Sweet Striped Knit Cardigan - är så otroligt söt. Det behövs inte något mer detaljerat till. Endast en enkel kjol skulle passa väldigt bra till denna kofta.


Denna söta klänning - Belted Bold Stripes Dress - skulle jag ha på mig morgon, dag och natt. En enkel sommarklänning som passar till nästan alla tillfällen.


Åh...! Ytterligare en söt klänning (Woven Sailor Dress). Det kanske inte riktigt är min stil, men visst kan varje människa klä sig i lite olika stilar? Man ska ju variera sig, eller hur?


Okej, detta är verkligen inte min stil, men denna blommiga klänning - Floral Escape Dress - skulle jag nog ändå vilja ha för den är lite som godis för ögat.


Wow, vilken snygg klänning (Color Painted Woven Dress). Jag vill verkligen ha den. Gärna förra månaden. Denna klänning skulle nog trivas i mitt sällskap, ja, det är jag helt övertygad om.


Åter - wow, vilken snygg klänning (Floral Blurred Woven Dress)! Den vill jag också verkligen, verkligen vilja ha.

Naturligtvis är allt detta redan köpt av några lyckliga människor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia