The fun never ends!

Lördagen den 12 juni

Denna dag var vi bjudna till E och A på fest. När jag kom till festen fick jag mig lite förrätt. E:s underbara snittar, fårostbulle och en jättegod salsa. Så fantastiskt gott! Varmrätten blev pizzaslices. A hade köpt olika pizzor så vi kunde ta oss olika sorters pizzaslices. Väldigt smart! Och gott.

Denna afton bjöd A på otroliga drinkar med körsbär. Titta här:

Godrink


Vi sysselsatte oss med SingStar. Så otroligt kul! Fastän jag inte vann. Som vanligt. Jag vinner aldrig. Aldrig. ALDRIG…! Varför kan jag aldrig få vinna? Nåväl, jag är väl en s.k. bra förlorare. Typ.

Vi avrundade kvällen hos E och A med att körsjunga ute på balkongen. Jag, E, A och H borde starta en kör. Vi skulle bli världens bästa kör. Utan tvekan!

Jag kände mig inte alls trött när vi hade lämnat E. Klockan var kring tolv, men vi tog ett enat beslut – vi skulle köra omkring i Vilhelmina. Vi träffade några av mina elever. De såg så ledsna ut – det var några från deras klass som skulle flytta. Ja, då förstår jag varför de var så ledsna.

Därefter for vi ut på en Carros biltur a la Vilhelmina. Vi tog små pauser här och där och betraktade den otroligt vackra naturen. Vi sjöng med i alla Lisa Ekdahls alla låtar på hennes första skiva. H berömde oss och sa att vi t.o.m. kunde alla skiftningar när Lisa sjunger. Naturligtvis! Jag älskar Lisa Ekdahls första skiva.

Vacker natur


A och H badade på Saiva. Det verkade inte ens kallt. Jag kanske också skulle ha badat? Nåväl… Kanske nästa gång? Detta var en riktigt trevlig s.k. efterfest.

Badkruka? Nä, knappast!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia