Sista arbetsveckan innan semestern…!

Måndagen den 14 juni
Dagen började med fika och utvärdering. Väldigt trevligt. Och inte nog med det… Jag fick mig blommor! Det var väldigt väldigt trevligt. Check out my flowers!


Efter fikat… Ja, jag tror jag städade für alle på mitt arbetsrum.


Tisdagen den 15 juni
Efter lunch hade vi brandutbildning. Först hade vi teori och därefter skulle vi få släcka bränder. Iscensatta bränder. I liten, pytteliten skala. Men ändå. Problemet var bara att jag inte alls kände mig speciellt kry efter min förkylning och jag var rädd att jag skulle få problem med astman om jag andades in rök och dylikt. Jag tittade i alla fall på håll när mina arbetskamrater hade jättekul när de fick träna på att släcka en brandövningsdocka med en eldsläckningsfilt samt använda brandsläckare till ett fat som brann.

När vi kom tillbaka till jobbet fortsatte städningen på arbetsrummet. Jippie kay-ey…!


Onsdagen den 16 juni
Vi hade gemensam lunch alla arbetskollegor i personalrummet. Lunchen var resterna från studenternas frukost. Lunchen bestod av paj, bröd, vattenmelon och dryck. Det kanske inte var världens smaskigaste lunch, men ändå. Det var kul att äta lunch med närapå alla kollegor.

Och vad gjorde jag resten av dagen? Jo, städade, städade, städade, och gissa vad? Jag blev klar! Nu kan I flytta sina saker till sin nya arbetsplats. Jag tror att jag kanske får sitta på A:s arbetsplats eller kanske rent utav få en ny arbetsplats till hösten. Det ska bli spännande att få se…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia