Sick to the bone...

Lånat bild av ~la tua cantante~

Måndagen den 7 juni
Dagen börjar toppenbra. Nej. Under helgen hade jag blivit dunderförkyld och det hade inte förbättrats till måndagen. Detta ledde till att jag fick sjukanmäla mig, något som jag verkligen inte ville. På kvällen skulle nämligen jag och A grilla med våra elever, något jag verkligen ville göra. Men icket! Jag hade frågat A om jag skulle förbereda en tipsrunda, och det tyckte han var en bra idé. Han kom med förslag till frågor på tipsrundan och jag gjorde klart den. Vilken tur att jag hade gjort klart tipsrundan före måndagen. Vad som hände denna dag var inte speciellt händelserikt – jag sov, ja, ungefär hela dagen. På kvällen kände jag mig förkyld. Andra människor kände sig nog ganska glada denna kväll.

Tisdagen den 8 juni

Ja, hur kände jag mig när jag vaknade denna morgon. Förkyld. Men så roligt. Nej. Hörde jag någon säga sjukanmälan? Denna dag missade jag brännboll med mina elever. Men så roligt. Nej. Lyckligtvis kände jag mig betydligt bättre på kvällen. Tack och lov för det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia