Shop until you drop! 14 augusti, 2008

Okej, eftersom solen aldrig verkar vilja komma fram igen så har jag återigen fått sysselsätta mig med något som min ekonomi inte alls tycker om. Nåväl...

Förra veckan blev det äntligen dags för att åka till... Haparanda!
Ikea är en underbar affär. Jag hittade en hel del som jag gärna hade tagit med mig hem, exempelvis sängkläder. Tyvärr köpte jag bara praktiska saker som... saxar, underlägg, magnettavla etc.

Bredvid Ikea finns det en butik som heter
Fabriksbutiken. Där säljer de ex glas, koppar, tallrikar som inte kostar lika mycket som om du skulle ha köpt grejorna på typ Duka eller Cervera! Jippi! Där köpte jag några muggar och en salladsskål. Woho!

Från den 2 augusti till den 10 augusti har stora
Nolia i Piteå varit. Jag hann med att gå tre dagar, men jag har inte köpt speciellt mycket. Jag köpte några filmer, nämligen An American Haunting, Premonition, The Messengers, The Dead Girl och Transamerica. Jag hade också velat köpa The Reaping och Control...
BWO spelade sista dagen på Nolia, och jag tycker att Martin Rolinski är så vacker - han ser ut som en ängel! Han kan sjunga och har helt rätt scenkaraktär. Nu kanske jag inte är JÄTTEförtjust i just BWO, men jag kom för att se Martin, helt klart.

Nu är det snart dags för att börja jobba igen. Go go go!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia