USB-minnet som överlevde! 16 april, 2008

I fredags var jag ytterst alert på kvällskvisten. Jag tog itu med tvättandet, och ett av klädesplaggen var min älskade jeansklänning som skulle bli ren och fin. Allt var frid och fröjd tills på lördagsmorgonen när jag skulle tömma tvättmaskinen...

Jag... hade... tvättat... USB-minnet... OCKSÅ!!!

VA?!?

Hur lyckas man?

När jag öppnade upp tvättmaskinsdörren såg jag bandet till USB-minnet, och då tänkte jag... WT*? Sen när jag drog ut kläderna från tvättmaskinen ligger mitt USB-minne, nytvättad och fin, och väntar på att jag ska ta ur den från tvättmaskinen. Men så skoj... Jag fick lite smärre panik, eftersom alla mina skolarbeten + annat skoj fanns på USB-minnet.

Jag lät dock USB-minnet torka, och på kvällen upptäckte jag att det faktiskt fortfarande fungerade. Nu vet ni att det faktiskt faktiskt FAKTISKT går att tvätta ett USB-minne i tvättmaskin. Om det så behövs.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ros i snö

Julbord i Byske

Lucia